UPDATE 15-12-2020

ICT dienstverlener wordt bestempeld als “essentiële” winkel net als supermarkten.
Wij blijven open en hanteren onze reguliere openingstijden. De koopavonden blijven te vervallen.
We willen de aanloop van klanten naar onze winkel zo gecontroleerd mogelijk houden. Ons advies is dan ook om producten te bestellen via onze webshop. We bieden dan gratis bezorging aan, deze producten kunnen besteld worden vanuit onze webshop. Klik op de optie afhalen en deze worden dan gratis bezorgd in de regio.
Reparaties kunnen nog steeds gebracht worden en worden ook zo snel mogelijk uitgevoerd. Ook is het mogelijk dat wij uw computer kunnen overnemen op afstand om zo veel problemen te kunnen oplossen. Het is dan verstandig om van te voren contact op te nemen met onze technische dienst.
Wel willen wij u melden dat bij ons vanaf de uitbraak van Covid-19 al enorme drukte heerst en vragen wij dan ook om uw geduld en begrip voor onze medewerkers die elke dag alles in het werk stellen om onze klanten zo snel mogelijk te helpen.
We vinden het vreselijk dat vele collega ondernemers de deuren moeten sluiten.. We wensen allen enorm veel sterkte de komende weken!

Hoe gaan wij bij MOG ICT om met COVID-19:

In deze onzekere tijden doen we er alles aan, om zo veilig en hygiënisch mogelijk te werk tegaan. Ons kantoorpersoneel werkt zoveel mogelijk thuis, en winkelmedewerkers volgen strikt de hygiëneregels van het RIVM.

Met wat aanpassingen van ons en van de klant blijft het mogelijk om ons serviceniveau te waarborgen, winkel open te houden, producten te leveren via onze webshop en buitendienst afspraken aan huis te doen. Voor vragen staan we je graag te woord via telefoon en/of e-mail.

Showroom/winkel
De showroom is op dit moment gewoon geopend zoals gebruikelijk, wel werken een aantal medewerkers thuis, waardoor we geen volledige bezetting hebben. Hierdoor kan het zijn dat je niet direct geholpen wordt of de telefoon niet direct opgenomen wordt.

Klanten die naar de winkel komen willen we vragen rekening te houden met de volgende regels:

  •       Zorg dat je op een gepaste afstand blijft staan. Minimaal 1,5 meter afstand van medeklanten en/of medewerkers.
  •       Bij ziektesymptomen vragen we je onze winkel niet te betreden. We kunnen je dan via onze webshop gemakkelijk verder helpen.

Onze technische dienst blijft gewoon reparaties aannemen. Het is eventueel ook mogelijk om geschikte reparaties op uurtarief op afstand te laten repareren. Neem hiervoor contact op met onze technische dienst.

Uiteraard houden we de richtlijnen van het RIVM nauwlettend in de gaten en wordt er door ons personeel extra rekening gehouden met hygiëne.

Zakelijke dienstverlening
De zakelijke dienstverlening gaat onverminderd door. Ons team zal ervoor blijven zorgdragen dat je automatiseringsprocessen zullen blijven werken. De services proberen wij zoveel mogelijk op afstand voor je te verzorgen.

  •       Zorg dat je op een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter blijft staan.
  •       De monteur tekent de bon, na een mondeling akkoord van de klant, zelf af.

Particuliere dienstverlening
Bestaande buitendienst afspraken gaan gewoon door, zolang de klant zich hier prettig bij voelt. Ook hierbij willen we de klant vragen rekening te houden met de onderstaande richtlijnen:

  •     Zorg dat je op een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter blijft staan.
  •     rekeningen van materialen dienen direct per pin betaald te worden.
  •     Van buitendienst uren en materialen ontvang je achteraf een factuur.
  •     De monteur tekent de bon, na een mondeling akkoord van de klant, zelf af.

Webshop bestellingen
Ons magazijn is gewoon geopend. Vooralsnog verloopt de verzending van pakketten ondanks het coronavirus gewoon normaal en wordt er door DPD geen vertraging verwacht.